segunda-feira, 17 de dezembro de 2012

My second post at Polka Doodles blog! {Meu segundo post no blog da Polka Doodles!}

Hello everyone!!!
 
I need to apologize, I couldn´t post before today because a lightning struck my house last week. So, we had a lot of electronic appliances burned, among them was my PC. :-( But everything is OK now and we too.
 
For this challenge weekly as a DT at Polka Doodles blog, I have a card for a young adult and man, where the less is more. So, with this idea I made a card using two papers from CD Picknix 2 (the red one in the big star, and the blue one in the small star). I used some strings for cross stitch (those ones with six strings on it). I wrote with my own handwriting "Happy Birthday Wishes". But when I almost have done... it was missing something for me. So I went through my things and I found a cork and it fit perfectly. Nothing more masculine to finish my card. :-)
 
    {Em Português: Eu preciso me desculpar, eu não pude postar antes de hoje porque um raio caiu na minha casa na semana passada. Então, nós tivemos um monte de aparelhos eletrônicos queimados, entre eles estava o meu PC. :-( Mas tudo está bem agora e nós também.

    Para este desafio semanal  como  DT no blog da Polka Doodles, tenho um cartão para um jovem adulto e homem, onde o menos é mais. Assim, com partindo desta idéia fiz um cartão utilizando dois papéis de CD Picknix 2 (o vermelho na grande estrela, e um azul na pequena estrela). Eu usei fio para ponto cruz (aqueles com seis meadas). Escrevi com minha próprias letra "Desejos para um feliz aniversário". Mas quando eu tinha ele quase pronto... vi que estava faltando alguma coisa. Então eu procurei nas minhas coisas e achei uma rolha de cortiça e que se encaixou perfeitamente no cartão. Nada mais masculino para finalizar o meu cartão. :-)}
 

 
A lots of hugs and leave a comment, I´ll apprecite it very much. ;-)

Nenhum comentário:

Postar um comentário